CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Friday 7 September 2012

OTAK GENIOUSSS=p



ASSALAMMUALAIKUM..... N SALAM SEJAHTERA.....

sebelum mula aku nk nari sikit.. nk hilangkan lengah tengkuk nie..

 kali nie aku nk kemukakan impian aku untuk menjadi seorg yg 

geniousss...sleng sikit hehehe


kalo laa aku nie dilahirkan geniouss mesti senang jee ilmu 

hinggap kt kepala otak aku nie...



aku selalu tgk kekwan aku yg geniousss.. 

besa nyer diorg nie 

mempunyai perangai yg pelik sikit....

mesti otak diorg besar kan .. besr mcm bole 

sepak kut..

BESAR KAN!!!


  paling aku bengang (jelez sebenarnyer) bile aku dok pening2 

kepala hafal and buat nota bagai tp diorg sekali imbas je dah boleh

 hafal chapter tuu...

macm printer jee copy nota tuu..
mesti jadi diorg best kan..????


korang bayangkan otak diorag nie mcm printer... hebak tak!!!!


 itu saje la yg aku nak share gan korang pagi2 bute nie.....

 terima kasih sebb sudi baca blog aku nie..

p/s : kalo de benda yg korang tak puas hati gan blog aku nie.. maaf kan laa aku ye.. ^_^

tata n assalammualaikum...





2 comments:

  1. amboi...sejak2 da discover sal image gerak2 ni penuh 1 blog sue letak yer..semangat sungguh..hahahahah

    ReplyDelete
  2. besa jeee hahaha ilmu kena praktik kan.. tak gituu=P

    ReplyDelete