CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Friday 7 September 2012

fantastic four...=O


Hai!!!


Assalamualaikum n selmat pagi....

kepada yg tahu cite nie mesti korang tahu tentang kuasa 4 org nie...

pertama bdak laki nie entah pe name tak.. dia nie suke buat tindakan tanpe pikir akibatnyer dulu..

kuasa dia api...


             



        aku teringin sgt nak dpt kuasa api nie

 sbb mesti dpt jimat duit belanja dapur untuk beli gas kan..




 aku nak terbang cam watak laki api nie...

boleh g merata tempt free of charger....

 BESTNYERRR!!!!!

 itu saje laaa yg aku nk kongsi pada kali nie....

terima aksih sbb korang still sudi baca aku punyer blog nie...

p/s maaf kalo aku tak dpt nk puaskan ati korang... =P

 Asslammualaikum n bubyeee....

No comments:

Post a Comment