CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Thursday 12 July 2012

BIGGER DREAM EVER !!!








Assalammualaikum...


hai dear reader... wei korang... hari nie aku nak cerita tentang impian aku yang boleh dikatakan impossible tapi aku tetap suke... hehehe ^_^




                                 
                                       
                             
                                    besar tak senyuman aku nie.....


korang2.. korang tahu tak yg aku teringin
sgt..sgt..sgt..sgt...sgt..sgt..
 nk jadi macm cerite cinderalla...
tp versi kampus...

ye la..
walaupun tak la lawa mane pun muka aku nie,
tp aku still nk ade seorg prince charming yg dtng untuk selamatkan aku..
macm cite dlm novel n drama tuu....

aku selalu nak benda nie berlaku...
(ikutilah angan2 minah jenin aku nie ye hehehe...)

konon2 nyer... suatu petang yg mane angin bertiup sepoi2 bahasa..
aku dgn kekwn aku tgh on the road k kelas...

 tetiba aku hilang imbangan badan semasa naik tangga..


nie jadi kalo aku jatuh laa....


dan

 jen..jen..jeng!!!


 seorg LELAKI yg entah dari mane dtng dan tlh menyambut aku...
 maka kedengarran lah muzik lagu kuch kuch hotahee di telinga aku mase tuu
kiaka..rooo...air.. kuch kuch ho tahee..

(malunyer!!!! ^_^ )


 lepas tu kami bersama dan hidup bahagia selama-lamanya....


                                                    end of love story...

 comel tak impian aku..... 
setiap kali teringat impian nie mesti aku senyum sorang2
 (ketawa kan diri sendiri)



                                 lebih kuang cam nie la aq senyum...
                               

korang rase impian aku nie dpt tak  jadi kenyataan???


 kadang2 aku ade tepikir gak... mane la tau kalo lelaki yg sambut aku tuu rupa2 nyer lelaki yg aku benci macm ne  pulak???

adakah aku masih nak kat dia????

( lebih ditujukan kepd diri sendiri)...


okey laa korang....

aku rase sampai kt sini je laa entry hari nie...


terima kasih sudi baca!!!!!

SYG KORANG SEMUA.... ^_^


Jumpa  lagi...




Assalammualaikum....




4 comments: